Klachten en garantie
KLACHTENGARANTIE
Wij geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij u af te leveren. Toch komt het wel eens voor dat een bestelling kapot gaat tijdens het transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Juridisch gezien bent u verplicht dit binnen twee maanden na ontdekking van het gebrek aan ons te melden. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zorgen wij kosteloos voor reparatie of vervanging.
KLACHTEN
Het is altijd mogelijk dat iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst aan ons te melden door een e-mail te sturen naar hallo@hollandrose.nl. Mocht dit niet tot een oplossing leiden, dan is het mogelijk om uw geschil via Stichting WebwinkelKeur aan te melden voor bemiddeling via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het ook mogelijk voor consumenten in de EU om klachten te registreren via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als uw klacht nog niet elders in behandeling is, staat het u vrij om uw klacht in te dienen via het platform van de Europese Unie.